lørdag 1. februar 2014

Regnbuefebruar 2014

Pinneguri har en viktig KAL på Ravelry i februar.

Selv om jeg ikke er noen ivrig OL-følger så har jeg fått med meg bl.a Borgermesteren i Sotsji's holdninger til homofile.

Jeg har så mange prosjekter på gang at et helt eget prosjekt med regnbuefarger blir ikke prioritert, men jeg har en regnbue med blomster-lapper som blir mitt bidrag!


Og så oppfordrer jeg alle til å følge på, og gjerne spre bilder/kommentarer på Instagram og Twitter med #regnbuefebruar og #rainbowfebruary. Kanskje vi kan få til en global strikke/heklebevegelse?

4 kommentarer:

Trollstubben foto sa...

Hei
Jeg surfa litt rundt på strikke- og hekleblogger og du verden for mange dyktige og flinke hender rundt om kring.
Jeg har selv hekla og strikka masse gjennom åra, men har de siste åra drevet mest med fotografering.
Du skal ha masse ros for en fin blogg og du verden for en aktiv dame.
Herlig masse fint du har.
Jeg falt pladask for dine hekleruter i regnbuefarger.
Har lett litt rundt på blogger og rota i mine egne bøker, men fant ikke den oppsriften noen steder.
Er det mulig om jeg kan få den oppskriften av deg eller hvor jeg kan få kjøpt den.
Er veldig takknemlig for svar.
Masse hilsen Karin

Trollstubben foto sa...

Hei igjen
Tusen takk for tipset.
Har studert bilde og oversatt teksten og det gikk fint.
Ha en fin OL-fest.
Karin

torirot sa...

Wow - det blir utrolig flott og fargerikt. Fint mønster :-)

Kiine sa...

Nydelige! Utrolig fine farger! Disse har jeg lyst til å prøve meg på selv :)